ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0432 605 304

Контакт-центр0432 605 304

28.05.2020 / 09:43

Порядок вирішення спорів з питань постачання електроенергії

Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.

 

Споживачі мають можливість використання мобільного додатку "Енергетика Онлайн" як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.

 

Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

 

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.

Особа, відповідальна за розв'язання спорів:

 

Директор – Сопільник Василь Олександрович

 

Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами:

 

Юридична адреса: м. Вінниця, пров. Костя Широцького, 24

Поштова адреса: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 23

Телефон гарячої лінії: (0432) 60-53-04,

e-mail: gaszbut@vngas.com.ua

Графік роботи відділень:

Понеділок-четвер: 8.00-17.00

П'ятниця: 8.00-15.45

Обідня перерва: 12.00-12.45